marți, 12 aprilie 2011

Mont Granier (1938 m)

Se afla in Chartreuse, in extremitatea nordica, destul de aproape de Chambery. Urcarea am facut-o din Charpareillean prin Pas de la Porte. Am urcat in 3:30 minute.
Coborarea am facut-o prin Pas des Barres-Porte de l'Alpette, satul Bellecombe si cu intoarcere in Charpareillan si a durat destul de mult.... vreo 4 ore. (poate si mai mult... ptr ca la un moment dat am gresit directia... si am mers spre col de l'Alpette si la Plagne)
Desi aveam impresia ca stiu deja prea multe despre Chartreuse, acest contrafort mi-a deschis o perspectiva necunoscuta spre Masif de Bauge si ...una chiar directa spre Mont Blanc. Am vazut cu aceasta ocazie marele lac de langa Chambery, iar perspectiva spre Chartreuse Nord, imi era totusi, necunoscuta. In cateva cuvinte pot rezuma ziua de sambata la: multi, multi munti...vizibilitate pana la Jura, un grupulet mixt si vesel, un traseu pe cinste, un cer albastru, un brat de leurda, o bere rece pe masina la intoarcere, o pizza in parc pe iarba si un pic de bicicleta veche si mica...
 Aceasta este o harta gasita pe net si prezinta toate traseele din Mont Granier. Este insa la o scara impresionanta pentru ce gasesti ca documentatie in Franta asa ca tin sa o fac si eu cat mai publica.Drumul este bine marcat (alta minune pentru Franta) si aceasta micuta harta este suficienta pentru a parcurge traseul nostru.




Un comentariu: