luni, 2 noiembrie 2015

Baiului - culori de toamna

Participanti: Gabi+eu;

Tura: Azuga-Sorica-Sinaia pe punct albastru.

A fost o tura usoara, rapida...dar extrem de frumoasa. Am luat trenul de 8:44, de a carui intarziere ne-am bucurat, caci altfel era sa-l ratam.  (uneori cfr-ul stie sa raspunda la dorintele clientilor sai f prompt :)) )
Dupa urcarea rapida de pe partie, am stat la soare si ne-am incarcat cu muuulta energie si caldura... sa putem zambi cu gura pana la urechi o saptamana intreaga.
In gara din Sinaia am ajuns pe la 17:30; nu a trebuit sa folosim lanternele (deoarece nu o mai uitasem acasa, bineinteles :D )

PS: Deja ma sperie gandul ca vine iarna si nu mai pleaca :)) Deja astept topirea zapezii :))

 Bucegii vazuti din Azuga
 Gabi si Costila
 Lene.... Ce bine suna leeeeneeee, fata de munca :)) (suna cunoscut, Cata? )
 Bocanc nou, cu un nr mai mare ... Sau... cum am pus piciorul si in Bucegi, duminica asta
 Larice larice....

 Toamna, da? Anotimp preferat... :D (Da??? )
 Tot Bucegiul estic!
Culorile toamnei.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu