luni, 26 octombrie 2015

Piatra Craiului- Padina mea preferata

Am plecat 8 voinici la drum,spre Plaiul Foii insa, la intrarea in traseu, la o ora f matinala (10:30) ne-am impratit in doua echipe. In echipa mea au fost: Poesie, Misha si Gabi.
Am urcat prin Poiana Cotofenei si am parcurs o particica scurta din Braul de Mijloc, pana la intrarea in Padina.
Cred ca m-am bucurat la fel de tare ca prima data de parcurgerea traseului. E un drum care ma incarca cu energie, nu pot sa nu ma opresc si sa ma minunez la fiecare saritoare de peisaj, de pietre. Ma simt ca un copil care atinge prima data stanca sau catara ptr prima data si-i iese. Miscari frumoase, usoare, ne duc repede sus. Este ceata doar pe versantul vestic. Stam putin la Ascutit si coboram pe noul traseu marcat, br. Cioranga, ramura de sus.
La 19:30 suntem inapoi la masina. Nu tarziu dupa noi apare si cea de-a doua echipa si trupa se reintregeste in Zarnesti.

 Veselie mare :)
 Woman power :D
 Bau!
 Hmmmm.... deci cum iti estimezi tu nivelul la catarat? Muahaha
Cataram, cataram
 Coborarea pe traseul marcat
 Peretii din Padina Popii
Pe braul Cioranga, ramura de sus
 Padina mea preferata
Si ... POZA MEA PREFERATA, multumim Misha :)


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu